OBJECTIUS:
-
Reunir-se amb la psicopedagoga per
preparar les proves d’avaluació.
-
Escollir activitats per poder observar el
progrés dels alumnes.
-
Ajudar a fer el buidatge de resultats de
les activitats proposades.
-
Participar en l’elaboració de l’informe
de cada alumne/a.
Primer de tot volia dir que vam quedar un divendres amb la
psicopedagoga per decidir quines proves i material utilitzaríem per avaluar
l’aprenentatge i el treball d’aquest segon trimestre amb els alumnes que he
estat treballant. Després de les diferents proves portades a terme al llarg del
segon trimestre (setmana 8 de pràctiques) vam fer el buidatge de resultats i la
psicopedagoga va fer un informe per cada alumne perquè la tutora d’aquests
pogués observar quina evolució havien tingut.
Al llarg de les setmanes posteriors s’han començat a convocar
les reunions d’avaluació dels alumnes en qüestió, tot posant-se d’acord la
psicopedagoga i les tutores. La psicopedagoga va comentar-me que no sempre la
tutora optava per organitzar la reunió de forma presencial, sinó que a vegades,
per falta de temps, es feia per via telemàtica o telefònica.
Com a conclusió cal dir que, en general, tots els alumnes que
assisteixen al centre han anat evolucionant en les diferents àrees, tot i tenir
un nivell inferior a la resta de companys de la seva edat; a més, tenen interès
per aprendre i col.laborar en les activitats proposades. De totes maneres, m’extendré
més en l’explicació del progrés d’aquests alumnes quan hagi pogut comparar i
confrontar els resultats amb les respectives tutores.
Cal continuar fent un seguiment amb aquests alumnes on cal seguir
amb el treball que s’ha anat portant a terme, reforçant els objectius que no
s’han assolit correctament o plantejant-ne de nous per aquest tercer trimestre.
A reveure,
Sandra
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada