dimecres, 2 de maig del 2012

SESSIONS D'AVALUACIÓ


OBJECTIUS:
-          Reunir-se amb la psicopedagoga per preparar les proves d’avaluació.
-          Escollir activitats per poder observar el progrés dels alumnes.
-          Ajudar a fer el buidatge de resultats de les activitats proposades.
-          Participar en l’elaboració de l’informe de cada alumne/a.

Primer de tot volia dir que vam quedar un divendres amb la psicopedagoga per decidir quines proves i material utilitzaríem per avaluar l’aprenentatge i el treball d’aquest segon trimestre amb els alumnes que he estat treballant. Després de les diferents proves portades a terme al llarg del segon trimestre (setmana 8 de pràctiques) vam fer el buidatge de resultats i la psicopedagoga va fer un informe per cada alumne perquè la tutora d’aquests pogués observar quina evolució havien tingut.

Al llarg de les setmanes posteriors s’han començat a convocar les reunions d’avaluació dels alumnes en qüestió, tot posant-se d’acord la psicopedagoga i les tutores. La psicopedagoga va comentar-me que no sempre la tutora optava per organitzar la reunió de forma presencial, sinó que a vegades, per falta de temps, es feia per via telemàtica o telefònica.


Com a conclusió cal dir que, en general, tots els alumnes que assisteixen al centre han anat evolucionant en les diferents àrees, tot i tenir un nivell inferior a la resta de companys de la seva edat; a més, tenen interès per aprendre i col.laborar en les activitats proposades. De totes maneres, m’extendré més en l’explicació del progrés d’aquests alumnes quan hagi pogut comparar i confrontar els resultats amb les respectives tutores.
Cal continuar fent un seguiment amb aquests alumnes on cal seguir amb el treball que s’ha anat portant a terme, reforçant els objectius que no s’han assolit correctament o plantejant-ne de nous per aquest tercer trimestre.

A reveure,
Sandra


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada